We brengen per dag uren door achter onze beeldschermen. Of het nou op ons werk is, thuis, alleen of in gezelschap, we zijn er maar druk mee. Hiermee is ook de communicatie zich steeds meer naar online gaan verplaatsen. Zelfs de traditionele kerstkaart komt tegenwoordig via de e-mail binnen! Weet jij nog welke nieuwsbrief je als laatste in de mail gekregen hebt? Of wanneer je voor het laatst écht verrast bent via de mail? Als het antwoord ‘nee’ is, realiseer je dan dat dit waarschijnlijk ook voor jouw relaties geldt. Tijd om op te gaan vallen dus!
Drukwerk verrast
Waar jaren geleden de fysieke brievenbussen nog weleens vol zaten en de post op de bureaus van medewerkers zich langzaam opstapelde, zien we dit nu vooral in onze inboxen gebeuren. De meeste mensen beschikken over minimaal twee e-mailadressen: één privé en één voor werk. Hoe spring jij met jouw boodschap uit boven de rest voordat de e-mail naar de prullenbak wordt verplaatst of ongeopend steeds verder naar beneden schuift? Hier kan offline communicatie een belangrijke rol bij spelen, want hoe vaak loop jij nog naar de brievenbus om daar een écht persoonlijke boodschap te vinden? Vandaag de dag zorgt een direct mail echt voor een verrassingseffect. Zeker als deze gepersonaliseerd is.
Eén totaalpartner voor offline communicatie
On- of offline communicatie staat nooit op zichzelf. Het is vooral belangrijk dat je een duidelijke doelstelling bepaalt en op basis daarvan de strategie uitzet. Voor het realiseren van zoveel mogelijk bereik en effect, is het in de praktijk vaak aan te raden om on- en offline communicatie te combineren. Als totaalpartner op het gebied van offline communicatie denken wij graag mee over het hele proces: van idee tot ontwerp, realisatie en verzending. Uitnodigingen, brochures, gepersonaliseerde gadgets of een geschenkdoos, de mogelijkheden zijn eindeloos. Samen zorgen we ervoor dat jouw klant of relatie verrast wordt!
Binnenkort eens brainstormen? Neem dan contact met ons op.